Menu Close

Vaiko gerovės komisija

VAIKO GEROVĖS KOMISIJA

Mokyklos vaiko gerovės komisijos (toliau – Komisija) paskirtis – organizuoti ir koordinuoti prevencinį darbą, švietimo pagalbos teikimą, saugios ir palankios vaiko ugdymui aplinkos kūrimą, švietimo programų pritaikymą mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, atlikti mokinio specialiųjų ugdymosi poreikių (išskyrus poreikius, atsirandančius dėl išskirtinių gabumų) pirminį įvertinimą ir atlikti kitas su vaiko gerove susijusias funkcijas.

Komisijos nariai: Lopšelio-darželio Direktorės pavaduotojas ugdymui, švietimo pagalbos specialistai (socialinis pedagogas, psichologas, specialusis pedagogas, logopedas), grupių pedagogai.

 

Komisija atlieka šias funkcijas:

  • vertina įstaigos ugdymosi aplinką, vaikų saugumą, analizuoja vaikų ugdymosi poreikius, problemas ir jų priežastis, nustato švietimo pagalbos priemonių prioritetus, kryptis, teikimo formą;
  • nagrinėja mokinių nenoro lankyti lopšelį-darželį, baimių priežastis, imasi veiksmų, padedančių vaikams, šeimoms;
  • koordinuoja prevencijos, sveikatos stiprinimo priemonių įgyvendinimą, analizuoja, smurto, patyčių, teisėtvarkos pažeidimų atvejus, teikia rekomendacijas pedagogams; analizuoja teikiamos švietimo pagalbos mokiniui veiksmingumą, prireikus koreguoja švietimo pagalbos priemonių teikimą;
  • analizuoja vaikų tarpusavio santykių, pedagogų ir vaikų santykių problemas ir teikia siūlymų pedagogams dėl šių santykių gerinimo;
  • atlieka vaikų, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių (išskyrus poreikius, atsirandančius dėl išskirtinių gabumų) pirminį įvertinimą;
  • teikia rekomendacijas pedagogams, tėvams (globėjams, rūpintojams) dėl specialiojo ugdymo būdų, metodų, trukmės pritaikymo, techninės pagalbos ir specialiųjų mokymo priemonių naudojimo, organizuoja ir koordinuoja ugdymo programų pritaikymą, tvarko specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių vaikų apskaitą;
  • nukreipia tėvus (globėjus) vaiko specialiuosius ugdymosi poreikius įvertinti pedagoginėje psichologinėje tarnyboje;
  • įvykus krizei, organizuoja krizės valdymo priemones;
  • bendradarbiauja su įstaigos savivalda (lopšelio-darželio taryba, pedagogų taryba), kitomis, suinteresuotomis institucijomis ar asmenimis vaiko gerovės klausimais.
Skip to content