Priešmokyklinis ugdymas organizuojamas vadovaujantis:
- Priešmokyklinio ugdymo bendrąja programa, kuri apibrėžia priešmokyklinio ugdymo paskirtį, tikslą ir uždavinius, ugdomas kompetencijas, pasiekimų sritis, ugdymo(si) turinio gaires, pasiekimų lygių požymius ir vaikų pasiekimų vertinimą;
- rekomendacijomis priešmokyklinio ugdymo pedagogui „Patirčių erdvės”.
Rekomendacijų priešmokyklinio ugdymo pedagogų rinkinį sudaro penki leidiniai:
Rekomendacijos priešmokyklinio ugdymo pedagogams. I knyga. Skirta veikloms grupėje (50 projektų);
Rekomendacijos priešmokyklinio ugdymo pedagogams. II knyga. Skirta veikloms lauke (50 projektų);
Projektų metodas priešmokyklinėje grupėje;
STEAM priešmokykliniame amžiuje;
Informatinis mąstymas priešmokykliniame amžiuje;
Bendrosios priešmokyklinio ugdymo programos įgyvendinimo rekomendacijos;
Patarimai pedagogams. Nuostabusis ženklų ir prasmių pasaulis priešmokyklinio ugdymo pedagogams (2016)
Metodinės rekomendacijos „Rekomendacijos dėl nuotolinio ugdymo proceso organizavimo ikimokykliniame ir priešmokykliniame amžiuje“ (2020)