Menu Close

Priešmokyklinis

Priešmokyklinis ugdymas organizuojamas vadovaujantis:

  • Priešmokyklinio ugdymo bendrąja programa, kuri apibrėžia priešmokyklinio ugdymo paskirtį, tikslą ir uždavinius, ugdomas kompetencijas, pasiekimų sritis, ugdymo(si) turinio gaires, pasiekimų lygių požymius ir vaikų pasiekimų vertinimą;
  • rekomendacijomis priešmokyklinio ugdymo pedagogui „Patirčių erdvės”.

Rekomendacijų priešmokyklinio ugdymo pedagogų rinkinį sudaro penki leidiniai:

Rekomendacijos priešmokyklinio ugdymo pedagogams. I knyga. Skirta veikloms grupėje (50 projektų);

 Rekomendacijos priešmokyklinio ugdymo pedagogams. II knyga. Skirta veikloms lauke (50 projektų);

Projektų metodas priešmokyklinėje grupėje;

STEAM priešmokykliniame amžiuje;

Informatinis mąstymas priešmokykliniame amžiuje;

Bendrosios priešmokyklinio ugdymo programos įgyvendinimo rekomendacijos;

Patarimai pedagogams. Nuostabusis ženklų ir prasmių pasaulis priešmokyklinio ugdymo pedagogams (2016)

Metodinės rekomendacijos „Rekomendacijos dėl nuotolinio ugdymo proceso organizavimo ikimokykliniame ir priešmokykliniame amžiuje (2020)

Skip to content